2009. augusztus 3., hétfő

OMSE CAC

Végre sikerült gép elé ülnöm, hogy feltegyem Scotch újabb eredményét:
Szombaton ismét kiállításon mérettettünk meg. Nagyon :( nem is): nagyon-nagyon meleg volt, de ez is eltörpült a helyszín mellett. Már a nevezésnél megküzdöttem a szervezőkkel, mert nem kaptam visszajelzést. Amikor érdeklődni mertem, én voltam az erőszakos, törtető!!! Pénteken megérkezett a visszaigazolás, ahol meglepve olvastam az adatokat: "Csak" a kutya neve nem stimmelt, a lakcím és az osztályba sorolás. A katalógusban már nemcsak a kutya neve, hanem az apa és anya neve sem volt helyes. Kérdem én, akkor miért kell a törzskönyv másolata, ha a gépelt neveket nem képesek helyesen lemásolni!?
Én nem régóta járok kiállításokra, de ilyen silány helyen nem jártunk. A ringek kicsik voltak, sehol egy fa, bokor, szűk helyek, ahol a sátraktól lépni sem lehetett. A ringben olyan gaztorzsák voltak, hogy a rövidlábú kutyám hasát érték és szúrtak. Egy csomó vakondtúrás, amiben majd' kitörtem a bokám. (A Yorkik alig tudtak menni szegények, csak úgy szökdécseltek. ) A bírónő úgy rángatta oda magának az asztalt a másik ringből.

Azért volt kellemes meglepetés is: Rita, Artúr mamája is kijött megnézni a kiállítást. Sokat segített nekünk, sok jó ötletet, tanácsot adott, izgult értünk! ... és nem utolsósorban szép fotókat is készített a ringben. Köszönjük!!!

De a végeredmény: K1, HPJ, BJ (Bírált: Radvánszky Katalin)

Andris fiam ezen a napon ünnepelte 15. születésnapját! Szép ajándék volt Scotchtól!







Fotó: Nyilassy Rita


Mint mindig, most is Mary kozmetikázta Scotcht, amit nem tudok eléggé megköszönni Neki! Ő is mindig sok hasznos tanáccsal lát el, bátorít.

A kozmi után készült képeket is megosztom az olvasókkal:

A westiket figyeli Scotch! Beleszeretett Micikébe, Mary csodaszép fiatal westie lányába!!!

Hol van a csaj?!

Balra sincs!


Jobbra sincs!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése