2009. szeptember 20., vasárnap

Osijek CACIB (Horvátország) 09.20.

Ma Eszéken voltunk kiállítani. A város mindössze 40 perc a házunktól, de majdnem ennyit keveregtünk a városban, mire megtaláltuk a kiállítás helyszínét.
Nagyon szép helyen voltunk. A Drávaparton egy strand területén. Nagy, szellős helyek, fák, a Dráva.... Tényleg szép volt.

Ma nagyon ideges voltam, mit csinál az én "szagvadászom"! Most egyszer megmutattam Neki a ringet és utána nem volt séta. Az asztalon és a boxban várta, hogy sorra kerüljünk.

Ez most bejött: ügyesen ment a séta, szépen beállt.

Eredmény: Exc1, Best Junior (Bírált: Calin Margineau RO)






Ismét ott álltunk a fajtagyőztes címért: Ismét ugyanaz a szuka, mint tegnap és egy másik kan.
Scotch nagyon szépen ment, nem forgolódott, feje felemelve. Rajtunk nem múlott a cím. A bíró megint sokat vajúdott, ki legyen a fajtagyőztes. (Már remegett a karom o)))! )
A szukát választotta végül!

Most nem voltam olyan csalódott, mint tegnap, mert Scotch tényleg szépen teljesített! ... és a bíró ismét odajött és nekem is gratulált!!


A képen a harmadik kutya lett a fajtagyőztes!





IMÁDOM!!!!

Ez volt a háttér:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése