2009. december 9., szerda

Fényképezkedés

Napok óta esik az eső, sár és víz van. A kutyáim bundáján bizony meglátszott, ezért megejtettünk egy alapos fürdést. Szárítás után olyan szépek lettek, hogy előkaptam a gépemet és készítettem pár fotót. A Derbyn Zserbó elemében volt, pózolt, fülelt. Sok jó képet készítettek Róla, alig tudtam választani.

Ő Zserbó:

Scotchnak nem tetszett a villogó fény, így nem is állt meg egyedül. Pedig szerettem volna Róla is egy-két profi fotót. De most ügyes volt és sikerült pár portrét elkapni Róla.

Íme az eredmény:

Művészi fotó!






Ezt a "hunyorítóst" is imádom!


A profil beállás nagyon megy!!!

Aztán egy-két páros fotó:


Megjött a Mikulás!!

Itt szegény Mikulást belezik!
A puttonyban finom jutifali volt!!!

Az ominózus rácsos box, amit a lelépésük után vettem. Boldogan birtokba vették a Fiúk. Jót hancúroztak benne:




Itt az ágyneműtartóban rosszkodnak, Attila nagy "örömére"!!!










Rosszalkodás után édes a pihenés!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése