2010. április 5., hétfő

Miskolc CACIB április 3-4.

Elindult az idei kiállítás-sorozat. Szombat, vasárnap CACIB kiállításra érkeztünk Miskolcra. Elég messze, 450 km-re otthonunktól.
Zseri most debütált fiatal, Scotch pedig növendék osztályban.
Szombaton a fiatal kanok közül három kutya versengett. Zseri nagyon ügyes, aranyos volt, szépen állt, szépen ment velem a ringben.A bíró nagyon elégedett volt vele, külön megdícsérte a szőrét, hogy szépen felkészített szőrrel büszkélkedhet Zseri.
Meg is lett az eredménye:

Fiatal osztály: K1 HPJ (Bírált:Lokodi Csaba Zsolt RO)

Scotch osztályában ketten versengtek. Scotch is szépen dolgozott, a beállításnál és a sétánál is. Meg voltam elégedve vele, nem kellett noszogatni, nem állt meg szagolni.

Eredmény: K2, ResCAC, ResCACIB
(Bírált: Lokodi Csaba Zsolt RO)

A másik kutya szép volt, be kell vallani és nagyon szépen ment.




Vasárnap ismét ringbe szálltunk.

Zserinek már csak egy ellenfele maradt. A előző napon már megmérettettek egymással. Ismét ügyes volt, állt, ment, amikor kellett. ... és nagy meglepetésemre, a másik kutyát látta szebbnek a bíró. Csak azt nem értem, utána miért magyarázkodott, hogy neki ez a típusú kutya jobban bejön, de a mellkasa, meg mozgása... Tulajdonképpen nem is értettem, miért lett a második, mert végig dícsérte.

Eredmény: K2 (Bírált: Dusan Paunovic SRB)
Scotch is ugyanazt az ellenfelet kapta, mint előző nap. Most is szépen dolgozott. Meg voltam vele elégedve. Nagyon büszke vagyok Rá!!!

Eredmény: K2, ResCAC, Res CACIB (Bírált: Dusan Paunovic SRB)

Szeretném megköszönni Mary a kozmetikát, a sok segítséget, tanácsot. Nagyon szépek voltak a fiúk!!! Ezt szombaton a bíró is kihangsúlyozta, ennek külön örültem a nevedben is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése